nuffnang

Pages

SUARA YANG SEMAKIN DI DENGARI

Wednesday, September 30, 2009

Sejak menjadi blogger, banyak pengajaran yang saya perolehi. Pada mulanya, saya hanya jadikan blog ini sebagai ruang untuk meluahkan isi hati tapi bila melihat dan mendengar keluhan, rintihan dan luahan penduduk setempat, saya menjadi teruja untuk membantu. Tambahan SAM telah menjemput saya untuk menjadi warganya, menjadikan saya lebih aktif lagi. Sejak itu saya menjadi seorang aktivis untuk daerah saya. Memang saya tidak mendapat apa2 malahan sering menerima kutukan tapi itu tidak melemahkan. Kepuasan saya bila saja apa yang SAM cuba paparkan mendapat perhatian dan tindakan pihak yg berkenaan. Semakin kuat halangan, SAM semakin teguh. Akhirnya, suara yang dianggap sumbang menjadi suara penyumbang kepada keberhasilan usaha pihak berkenaan.

2 comments:

melati duka October 13, 2009 at 1:31 PM  

amboi2....lelaki tanpa suara maka itu bukannya monyet. monyet biasanya suka bising, buat onar, suka gayut, suka kacauuuuuu....

Post a Comment

Followers

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP