nuffnang

Pages

DEMI CINTA

Tuesday, September 1, 2009

Maaf...
Ku telah menyakitimu,
kutelah kecewakanmu...
Bahkan..
Ku sia-siakan hidupku,
Dan ku bawa kau seperti diriku..
Walau hati ini terus menangis..
Menahan kesakitan ini..
Tapi kulakukan semua demi cinta...
Akhirnya juga harus kurelakan,
Kehilangan cinta sejatiku..
Segalanya telah kuberikan...
Juga kekurangan ku....
Jika memang ini yang terbaik...
Untuk diriku dan dirinya.
Kan ku trima semua...demi cinta...
Hua.....uuo....

Jujur aku tak kuasa,
Saat terakhir kugenggam tanganmu...
Namun yang pasti terjadi..
Kita mungkin tak bersama lagi..
Bila nanti esok hari..
Kutemukan dirimu bahagia..
Ijinkan aku titipkan..
Kisah cinta kita selamanya....

oo...uo...
uo...uo...uo...
Jujur aku tak kuasa,
Saat terakhir kugenggam tanganmu..
Namun yang pasti terjadi...
Kita mungkin tak bersama lagi..
Bila nanti esok hari...
Kutemukan dirimu bahagia..
Ijinkan aku titipkan kisah cinta...
Kisah cinta kita.... selamanya..
uuh....demi cinta

song by Krispatih

3 comments:

Kabasaran Soultan September 1, 2009 at 9:22 AM  

Sebuah nyanyian yang liriknya unique

Selamat pagi...

Tompinai September 1, 2009 at 9:26 AM  

Ya tuan, saya dengar berkali2..mempunyai arti yg sangat dalam...selamat pagi juga tuan.

qischelbach October 13, 2009 at 12:54 PM  

Wahhh!!!!! my febret song... dis song gut 4 who ar broken heart. never trust a man. hahhaha

Post a Comment

Followers

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP