nuffnang

Pages

kau siapa?..Jangan Harap kau........? Bagus kau mampus...?

Monday, September 14, 2009

Saya akui saya cuma manusia biasa...saya tidak mempunyai sebarang kelebihan berbanding orang lain tapi saya tahu saya ada perasaan...sama macam mereka...inilah antara kata-kata kesat yang masih lagi subur dalam fikiran saya. Kata-kata seperti ini boleh membuatkan kita bertindak balas tapi saya bersyukur kerana saya masih mampu tersenyum bila saya menerima kata-kata ini....kerana saya percaya setiap kata-kata cercahan itu akan berbalas juga. Pernah sekali juga saya menerima kata-kata seperti ini...kau tidak berhak menasihati..... selepas itu dimalukan....Bila mana saya teringat ini semua membuatkan saya berfikir untuk bertindak kejam namun kata-kata arwah datuk saya sentiasa mengingatkan saya...maka itu saya lebih banyak senyum daripada bersuara....

3 comments:

MINDAGURU September 14, 2009 at 3:18 PM  

Haha..pengalaman barukah tom.... ingat kata2 yang berbunyi "dimalukan kerana kita berbuat baik rasanya lebih mulia daripada dipermalukan kerana berbuat jahat atau keji.."

DINAKAN September 15, 2009 at 1:25 PM  

aik.. yuu.. kaboo... siuk ko punya kata2 woo...

hehehe... tapi ingat..?
MANUSIA TIDAK HIDUP SELAMANYA..

yeeeahhaaaaah

Gaaman,  September 15, 2009 at 9:01 PM  

Fikir positif!!

Post a Comment

Followers

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP