nuffnang

Pages

SALAM PERSAHABATAN...TOMPINAI INGIN BEREHAT....

Thursday, November 26, 2009

Semakin hari semakin kuat tekanan yang saya hadapi, bercampur baur, marah, kecewa, sakit hati,geram...semua ada. Tak tahu mcm mana untuk menyejukkannya...bila melihat tulisan, post..kata2 di ruang sembang...kemudian menghadapi kejadiaan yang nyata...semuanya membuatkan saya jelek...rasa jelek dengan keadaan, dengan sikap manusia2 ini....

Oleh itu, saya mengambil keputusan untuk berehat sebentar...berehat daripada memikirkan benda2 ini...mencari jalan menyelesaikan kekecewaan ini, kebencian ini..Saya berharap akan mendapat sesuatu yang sangat indah dan dikongsikan dengan rakan2 semua.

Memang banyak yang ingin saya tulis tapi biarla dulu, akan sampai masanya, saya akan luahkan semua punca kekecewaan dan kebencian serta kemarahan ini....

Oh..ya...segala aktiviti maya saya akan terhenti seketika, semasa dalam pencarian diri ini....

Salam perpaduan....

2 comments:

Vicky November 26, 2009 at 4:52 AM  

Pak, jangan lama-lama rehatnya ya.

Dj ligong November 27, 2009 at 12:00 AM  

cari kekuatan diri yang paling agung itu tuan-

Post a Comment

Followers

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP