nuffnang

Pages

AKU & DUNIA BARUKU

Wednesday, February 23, 2011

Sekian lama di pertapaan, akhirnya aku muncul lagi dengan dunia baru. Pastinya dunia ini akan menjadikan kehidupanku sibuk namun aku sangat senang kerana ia akan membuatkan aku melupakan segala permasalahanku. Walaupun kadang kala kesibukan ku ini ditegur dan disalahertikan namun aku puas. Puas kerana selama ini, aku tidak pernah peduli dengan setiap apa yang telah terjadi. Biarlah dunia ini menjadikan aku manusia yang matang dan kuat dalam menghadapi setiap tomahan, cacian dan kutukan. Sesuatu yang direka semata-mata untuk memalukan aku dan juga merendahkan maruah aku. Yang pasti, aku masih lagi berpijak di bumi yang nyata ini.....

1 comments:

Anonymous,  March 6, 2011 at 1:13 PM  

sape agaknya yg layan u begitu yer?

Post a Comment

Followers

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP