nuffnang

Pages

BLOG REALLY LIVING: MEMBANGUNKAN KITA DARI TIDUR

Thursday, August 27, 2009

Pernah anda melawat blog ini? Anda harus melawat blog ini kerana ia mempunyai nilai yang sangat tinggi. Penulisnya merupakan seorang wanita yang sangat cekal. Tabah menghadapi pelbagai rintangan yang membuatkannya hampir-hampir berputus harapan. Namun penulis ini tidak mudah mengalah. Penulis ini berjaya mengharungi dunia kesakitan itu. Kekuatannya merupakan anugerah yang paling besar dalam jiwanya. Bila saya, membaca setiap entrynya, ia sentiasa disertai dengan kata-kata yang menguatkan diri saya. Saya berfikir, apakah saya mampu menjadi sekuat sepertinya? Apakah saya mampu bertahan sepertinya? . Sukar untuk saya menyatakan jawapannya. Saya kira tidak salah saya menyatakan disini " SHE IS THE STRONGEST WOMAN IN THIS WORLD ". Saya berdoa agar satu masa nanti saya akan dapat bersua muka dan berbicara dengannya sambil menikmati keajaiban kesembuhan total. My dear friend, Mimie, you are not alone.

2 comments:

Kang Sugeng August 27, 2009 at 1:43 PM  

Salam kenal sahabat...
Maaf... saya datang hanya untuk meminta dukungan.

Memang saya ini hanya mantan manusia bejat, tapi sumpah, saya sudah benar-benar insyaf, karena saya punya satu keyakinan bahwa saya pasti bisa berubah menjadi orang yg lebih baik.
Nothing Impossible, ndak ada yg ndak mungkin. Maka dari itulah kali ini saya akan berbagi sedikit kisah hidup saya selama masa transisi itu, dan melalui komentar ini, saya mohon berikanlah satu komentar saja untuk postingan saya, Mantan Copet Itu Akhirnya Jadi Seorang Pengusaha.

"Satu komentar Anda adalah seribu keping emas buat saya."

Trimakasih Sahabatku.

Post a Comment

Followers

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP